tisdag 15 augusti 2017

Bolt Action - Soviet Army

Under våren fick jag äntligen målat färdigt min Sovjetiska armé till Bolt Action.
Det här var en sådan där sak som egentligen bara var tänkt att snabbmålas för att kunna ha en spelbar armé att låna ut när man var sugen på ett parti.
Historiskt sett så är ju dessutom Ryssarna det perfekta motståndet till mina Tyskar som jag började måla när jag bekantade mig med BA.

Nu tog det här projektet betydligt mer tid i anspråk än vad det från början var tänkt.
Men det har ändå varit roligt och även om dom inte vinner några målningstävlingar så ser dom hyfsat bra ut på ett spelbord.
Som vanligt när det gäller arméer till figurspel så blir väl ingenting någonsin "färdigt".
Det dyker ju alltid upp nya modeller som man är sugen på att måla, eller hur? ;)



 Mer om Sovjetiska styrkor till Bolt Action

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar