måndag 9 augusti 2021

Black Powder Epic Battles - ACW Uppdatering

Snabb uppdatering kring ACW Epic Battles som jag ju började måla på för ett tag sedan. 


Det är märkligt att trots att man har så mycket annat att pyssla med så ger man sig in i fler projekt bara för att det ser så häftigt ut. I ärlighetens namn så kan jag ibland ångra att jag startar upp nya målningsprojekt som det här men samtidigt så är det oftast så jäkla kul så det ibland kan vara svårt att låta bli. Sen är det ju ett stort plus med Historiska spel att det även är intressant att lära sig något nytt ur mänsklighetens historia. 

Det här projektet känns nästan mig övermäktigt men å andra sidan så kan man ju också snabbmåla rubbet om man nu vill det. Med lite gräs på baserna och några flaggor så kan det nog ändå se helt ok ut. 

Vi får se vad det slutar med. Här kommer åtminstone några bilder på det som jag hittills har målat upp. 




Ha en fortsatt bra dag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar