lördag 7 mars 2020

Struntsnack

Idag har jag beslutat mig för att frysa in min Big Jim-blogg i karbonit.
Kanske kan jag i framtiden få någon Bouchh att tina upp projektet eller så får den för evigt sälla sig till skaran av nerlagda bloggar som likt spökskepp utan besättning och mål planlöst glider runt på webbens oceaner.
Vi får helt enkelt se vad som händer.

Jag såg hela idén med en egen blogg som var helt dedikerad till Big Jim som ett test men jag kände ganska snabbt att min tid inte räcker till.
Jag tycker själv att det är trist med ouppdaterade bloggar så jag har valt att sätta BJ-bloggen i ett viloläge så just nu går den inte längre att läsa.
Det mesta av Jim & Co saker finns dock fortfarande presenterat på Toys Ett Nytt Hopp för den som fortfarande vill läsa om serien.
Jag kommer dessutom trycka in ett och annat nytt inlägg om BJ på Toys så egentligen är allt som det var "förr" vilket kanske faktiskt passar riktigt bra på en nostalgihyllande nördsida som den här?



Ha nu en riktigt bra helg!

                  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar