onsdag 13 december 2017

Gul & Blå - Reklam 1990

Lite tidigt att önska God Jul redan på Luciadagen men tiden går snabbt och rätt vad det är så är julen över! :)

Gul & Blå var den där superpopulära jeansbutiken där dom sålde snygga byxor och coola tröjor (med Musse Pigg på? Tänker alltid på Musse när jag påminns om Gul & Blå).
Under några år på 80-talet så minns jag att alla mina kompisar tjatade om deras jeans.
Själv hade jag Levi´s och Lee men just då räknades dessa inte som lika "inne" eller lika snygga som ett par Fonzie eller Super Yank.


Nåja, numera sitter jag iklädd ett par billiga "no name"-jeans och dom är fantastiskt sköna.
Tror inte att dom är omoderna i stilen heller, snarare klassiska.
På den här sidan gillar vi ju klassiska saker och stilar så för mig känns dom faktiskt helt rätt!   

God Jul på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar