söndag 18 augusti 2019

Black Powder Waterloo (del 4)

Första målningstestet avklarat!

Då jag är helt novis på det här med Napoleonics så fick det bli en hel del Googlande både på Historiska sidor, forum och på andra bloggar där folk visar upp sina målade gubbs för att få tips och råd gällande färger.
Jag valde att helt använda mig av det som redan fanns i min målarlåda och jag valde även att inte använda mig av för många olika kulörer, mycket för att det inte ska ta allt för lång tid att färdigställa en enhet.



Jag är nöjd med resultatet och tycker att det kommer fungera bra för spelbordet vilket är mitt huvudsakliga mål med det här.
Dessutom gav det mig blodad tand att fortsätta måla figurer till Black Powder, bara en sån sak! 😊

Ha en fortsatt bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar