fredag 25 februari 2022

Penseltest - AK Interactive del 2

Nu har jag testat AK Interactives nylonpenslar i snart 3 månader och jag måste säga att jag är mycket nöjd. Ja jag är så nöjd så att jag köpte på mig fler och denna gång från Gustavsson Spel. Med tanke på priset så tycker jag att dom håller förvånansvärt bra. De flat brushes som jag köpt på mig har än så länge hållt sig flata både när jag torrborstar på figurbaser och när jag borstar färg på fordon. Jag har inte använt någon speciell penseltvätt/såpa utan endast tvättat dom i vanligt vatten. 

Precis som jag skrev i det här inlägget så är det ju högst personligt vad man gillar att använda när man målar. Jag känner själv några figurmålare som aldrig någonsin hade valt så här billiga nylonpenslar för sin hobby men jag själv har som sagt aldrig haft något emot att använda mig av sådana.

Jag är som sagt nöjd och kommer därför fortsätta använda dessa penslar! :)           

   



Ha en riktigt bra helg och tack för att ni läser!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar