lördag 24 december 2022

Hur bygger man en plastgran?

God Jul på er! 

Hoppas att ni får en bra helg och att ni har möjlighet att koppla av från era jobb och julstress åtminstone för en liten stund. Man kan ju emellanåt få för sig att hela landet och alla dess invånare har tagit långledigt över jul och nyår men det är ju faktiskt långt ifrån sanningen. 

För egen del vilar det ett hot om att vi behöver dammsuga och städa här hemma. Dock sitter jag hellre kvar här under kökslampan och luktar på morgonkaffet. 

Jag är dessutom slö så jag väljer att återanvända och länka till mitt inlägg från 2020 med det glada instruktionshäftet till plastgranen. För att släta över och samtidigt be om ursäkt för denna lättja så lägger jag in några fler bilder hämtade ur denna publikation. 

Hur bygger man en plastgran?




Så God Jul på er och ta det så lugnt med både glöggen och fotoblixtarna under aftonen! 

Tack för att ni läser. 🎅🎄


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar