lördag 27 juli 2019

Ny Big Jim Blogg!

Tillägg 2020-03-07
Då min tid inte riktigt räcker till så har jag idag beslutat mig för att lägga Big Jim-bloggen på is.
Kanske värmer jag upp den någon gång i framtiden och fortsätter jobba på den men som det är just nu så räcker det gott med endast Toys Ett Nytt Hopp. 
Klämmer in ett och annat inlägg med BJ här istället. :)
       

Då Big Jim och hans vänner tar mer och mer plats på min blogg så har jag bestämt mig för att han nu får en helt egen sida.
Toys ett nytt hopp var från början tänkt som en blogg som främst var inriktad på nostalgiskt nördprat om saker som höll på att falla i glömska.
Jag hade inte heller tänkt att den skulle ha någon specifik inriktning utan mina inlägg ska kunna handla om i princip vad som helst.
Att Jim & Co skulle ta så mycket plats var mest något som hände av sig självt under årens lopp.
Jag tycker att det är en fantastisk serie med leksaker och jag upplever det som att intresset för linjen har ökat.
Jag flyttar över de flesta poster och bilder härifrån till den nya bloggen så blir det även lite lättare att hitta för de läsare som intresserar sig för Big Jim. 

Big Jim Sverige Blogspot     

Hoppas att ni som önskar att jag ska skriva mer om Big Jim gillar den nya bloggen!
Givetvis hoppas jag att ni även stannar kvar och läser om allt annat här inne på Toys!

Ha en bra helg!


    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar